Meg

Meg
Dette er meg, Ecco

onsdag 14. august 2013

Lille rampen

Morningen startet med en lett joggetur, ca 20 min.
Masse kos etterpå når gutta våkna.
Fikk frokost men det fristet ikke idag.
Vi dro på jobb/sfo. Eldstemann dro hjem kl 13.00 så han slapp å være så lenge aleine.
Gått tur og lekt m ham.
Yngste sønn å jeg kom hjem i 16 tiden, måtte ut direkte å kjøpe pro plan kuler. Dro til m stor sekk nå







Like så greit. Han elsker dem!

Gikk tur, spiste middag.
Ecco spiste først vom og deretter spagetti og kjøttsaus. Nam!
Lekt litt, koset.

Så begynner han.
Opp i sofaen.
Jeg tar ham ned å sier nei og er streng. Han ser på meg med sørgmodig blikk, tar et varv rundt stuebordet og hopper på ny opp i sofaen.
Sånn har det vært av og på i perioder i kveld.
Gutta har krevd sitt og Ecco har fått litt lite for sitt behov right now.
Han roer ned utover kvelden, sover litt, vi går flere småturer, han spiser på griseøre.
Men guri, idag var det virkelig en tålmodighetsprøve her.
Lille rampen våres
Hi hi


Hunden.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar