Meg

Meg
Dette er meg, Ecco

tirsdag 20. august 2013

Ecco og meg

Idag var Ecco endel timer alene, før eldstemann kom hjem fra skolen
Når mor kom frs jobb gikk vi tur, så var drt å spise middag å gjøre lekser med barna.
Ecco å jeg gikk detetter ut i hagen, med langlina på og lekte å trente litt.

Siden Kjetil hade de kule lekene i sin bil og var på jobb så fikk vi ta det vi hade.
Det ble :
-på plass trening
-noen dekk
-noen sitt og bli
Og masse lek å morro
God respons stortsett på Ecco.
Nå i kveld sparket vi fotball og hentet ting slm jeg kastet i tilegg till noen sitt, dekk, på plass, sitt og bli, gå fot.
Føltes ut som han var " på " idag. Skikkelig gøy.
Han detter fortsatt av, men har kun tatt korte øvelser og gått videre med lek innimellom og det fungerte fint idag.
Full fart
Ball er gøøøøøy






På slutten før vi gikk inn tok vi en på plass. Han satte seg fint inn og fikk belønning😊
Deretter sto jeg helt stille. Han tenkte seg litt om og smatt in på plass og dyttet på hånden min etter godbit. Flere ganger etterhverandre. Gøøøøøøøøøy!!!
I'm happy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar