Meg

Meg
Dette er meg, Ecco

tirsdag 28. mai 2013

Lite fokus




På trening i går hade det gått opp og ned, som sist gang. Han mister veldig fort fokus.
A-M hade vært der, hun som vi hade på grunnkurs og som er leder i avdelingen vi går på kurs hos. Hun sa at til neste gang må ( onsdag) så skal han ikke ha leker tilgjengelig, han skal kjede seg og så skal vi se om vi klarer å få han mere med på lag. Nå er fokus veldig korte perioder og han er ikke helt med så det blir bra nok trening. Vi skal heller kkke trene hjemme idag.

Så på onsdag skal vi trene sammens med henne, ikke med de andre som er på kurset.
Veldig bra å jeg gleder meg til å se hvordan det går!

Det jeg synes er medt slitsomt nå er at han blir så ivrig når vi er i stire grupper. Han klarer ikke å roe ned og har litt adhd tendenser. Det er mye som må jobbes med det og jeg håper at vi kan få god hjelp med det nå:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar