Meg

Meg
Dette er meg, Ecco

onsdag 29. mai 2013

Lek

På dagens trening fikk vi ha A-M og G for oss selv. Vi skal lære Ecco å leke og finne en god forsterker.
Det drev vimed idag.
Få litt futt i ham og få han interessert, da han siste gangene veldig fort har mistet fokus









Skjedde stor fremgang bare på den 1,5 timen vi jobbet der idag.
På slutten viste han interesse og maset om å få leke videre.
Dette har vi i hjemmelekse tills på mandag.
Leke og finne en god forsterker.
Legge bort alle leker hjemme, det er vi som skal invitere til lek.

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Åh så hyggelig at du spør!
      Idag løsnet det på trening igjen. Kjente jeg gruet meg litt på forhånd, men tenkte at nå skal vi kose oss og det gikk knall bra! Fikk ikke tatt noen bilder, men kommer rapport i morgen:)
      Goood kveld!

      Slett
  2. Så bra :-) Felix synes ikke noe om at jeg er nervøs, han synes faktisk jeg er dritkjedelig da og gidder ikke være med meg eller jobbe sammen med meg.. Så det beste jeg kan gjøre er som du har gjort i kveld. Bestemme seg for at man skal ha det hyggelig og legge nervene igjen hjemme...ikke alltid like lett, men øvelse gjør mester, også for oss :-)

    SvarSlett