Meg

Meg
Dette er meg, Ecco

fredag 4. oktober 2013

Fine turdager

Torsdag og fredag morgen tok muttern og Elias meg med i skogen😊
Det var perfekt høstvær, passe varmt og vindstille.


Jeg løper i langline, da muttern' er litt redd for at jeg skal stikke av.. Men det er greit det altså, ikke noe greit å bli fristet til å løpe. Har jo tross alt en god avstand å løpe på.


Passer jo på at de følger med også, stopper opp og løper tilbake til dem. Det synes de er stas og da får jeg masse ros og godbit. Flink gutt


Her var jeg ikke så oppmerksom på Elias i noen sekunder, så da løp han jammen og gjemte seg!


Men jeg er flink på å finne jeg altså, det var ikke noe problem.


Han sto jo bak det treet og " gjemte" seg, fant han jo med en gang😊


Fikk masse berøm og godbit, flinke meg igjen!!

En times tur begge dagene, såblir det å slappe av etterpå..
Torsdagen hang jeg med gutta:






Å idag, fredagen slang jeg med ned hos muttern'



Zzz ZZzz

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar